skit niice!:P

Till och börja med. Vafan gör jag uppe den här tiden ? Ja det kan man verkligen fråga sig. Jag som hade tänkt ta en sovmorgon och sen vaknar man klockan 9. Nåja, det var inte tänkt att jag skulle så sova ut idag. Jag är ändå inte trött nu, och pilla som ville att jag skulle ringa henne när jag vaknade.- Jag tror jag väntar 1 timma till åtminstone.
Idag ska jag in till pilla. Sen ska vi och boka tid för en tattuering. Yepp, det är bestämt nu. Jag ska göra en tattuering, men herregud. Hur ska jag våga? Jaaa, det är frågan. Men för tillfället skiter jag i hur feg och rädd jag är, den ska sättas på plats och då får det väl ta SKIT ont. Spela roll?

Pusstjaa;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0