Städ i sista sekund.

I morse när jag vaknade och kollade ut genom fönstret ville jag bara krypa ner i sängen igen. Bilen var helt isig. Pappa hade just satt i gång Kupévärmaren vilket inte gav mig mycket när jag satte mig i bilen för att köra iväg till jobbet..!
Ringde vårdcentralen idag, ska vara där kvar över 3. Vilket är snart ändå. Får väl se om dom kan ge mig nå super medicin så jag blir frisk snart!

Igår var jag, Anna & syster hos Pilla. Vi lejda oss som vanligt med att ta en massa kort, skratta som aldrig förr. Och sen bokade vi våra biljetter till Idolfinlalen som är den 11 dec. så 9 Dec sätter vi oss på tåget och åker iväg. Detta ser jag fram emot. Vi kommer få riktigt trevligt!:)

Puss!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0