Sweet! ;)

Att vakna upp på morgonen och veta att kaffe termosen står på bordet är bland det bästa som finns. Sitter med min kaffekopp i handen, väntar på att klockan ska bli närmare 12 så jag kan börja bege mig för att jobba. Idag är en sådan här dag som man bara känner att " NEJ, JAG ORKAR INTE" dag. Min näsa är full med snor som inte går att snyta ut för den delen, min skalle värker och jag mår inte speciellt bra. Och nu kommer man till den svåraste biten i det hela. "ska jag jobba eller ska jag inte?" Självklart ska jag jobba. Jag behöver alla pengar jag kan få. "Men hur kommer jag att må efteråt" Ja, det får man ta tag i då!
Nu ska jag snabbt dricka upp kaffet, gå och borsta tänderna, sätta i mig i den iskalla bilen och fara! Burr Burr..


Tjingeling;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0