Tänk om man var en fågel

Tvätten är vikt och klar, nu återstår bara renbäddningen av sängen. ska bli skönt att lägga sig i den senare ikväll! De senaste 2 dagarna har jag tillbringat åt att ligga inne på mitt rum.Bortsett från när jag varit med någon, men man kan säga att jag legat här inne under tiden.  Orkar inte sitta ute i köket eller i tvrummet, mår bäst av den härliga tystnaden. Ja de enda man hör är mitt bubblande från akvariet. Rätt skönt ljud faktiskt, trött blir man då.
Nu ska jag slå igång lite lugn och skön musik, blunda och bara njuta av livet. Ligga och fundera och må bra. Invänta att mobilen ska ringa. Väntar ett telesamtal från Pilla. SEN ta tag i renbäddningen, för det orkar jag inte nu.

Vilket bulllshit!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0