9.40

Godmorgon. Det första jag gjorde när jag vaknade var att ringa till Kenneth och säga att min mattebok inte har hunnit komma, vilket inte gjorde någonting eftersom att han bara ska en informationsdag idag. och på mitt schema står det att vi ska vara där 10.40. Men när jag prata med han så sa han att det var ändrat till 12.40! Fan då hade man kunna sova ännu längre. men inte går det nu när man hunnit bli pigg.
Ska lägga mig och lyssna på ljudboken istället. Sen börja göra mig klar,
Sen kl 4 ska jag iväg och jobba, vet ju dock inte om man hinner. Men jag far iväg till komvux, hör hur länge det kommer att pågå. Sen avgör jag om jag hinner iväg och jobba eller inte.
För som sagt, nu börjar allvarlet! Jag kan inte missa chanserna med matten...

Sanna vänner har man kvar när dom andra har gått!:D
I looooooove it!;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0