Ååååhej!;)

Ja igår när vi kom till komvux stod det att jag skulle hinna ut hela matte B boken på 4 veckor. Vilket är omöjligt..! Så mon syo har ju verkligen missuppfattat ALLT. Så nu har jag en tid hos en annan syo så vi ska göra om hela min handläggning.. ( om det nu hette så ? ) Nåja, lite irriterande är det ju faktiskt. Har tid där klockan 2. Sen får vi se vad jag gör?..
Blir då inge komvux för min del idag eftersom att han inte har genomgångar idag. Utan jag far dit i morrn istället. Har ändå gjort 1 sida i matteboken hemma helt själv. Så lite stolt är jag faktiskt!;) haha

Känner att jag inte kommer ha mycket fritid över nu:/ Vilket är jätte tråkigt, men jag måste ju hinna matten och det tar jag ju i första hand. Eller nä. Anna min söta böna kommer nog först;) Men hon är redan medveten om att jag kommer kämpa med matten!.. Och för att inte glömma Pilla!:P Ni är väl som enda förstående, hahah!;)

Puss!; )

x+ (-9) = ????????????
hahaha, ja men så här se typ mina tal ut som jag ska fixa. GOOOOD LUCK säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Pilla

haha Jerkan! härligt tal jag är så avensjuk på dig!;)

2009-09-22 @ 12:57:49
Postat av: Anna

Du vet att du klarar det ;)Och om inte du vet det så vet jag det tro mig du är en kömpe =)

2009-09-22 @ 14:45:35
URL: http://annawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0