Allergisk..? Men mot vad?

Nu är man hemma igen. Någon stor vinst blev det ju inte precis. Men det var kul! Annas häst kom 3:a.. Travade inte som hon skulle annars tror jag fan att hon hade vunnit. Men man ska ju inte allt ha tur?
Imorgon ska jag till skolan. Fast jag vet fan inte än om jag ska dit eller inte.. Är ju bara genomgång på ett kap. och jag har redan gjort det kap, så återstår att se.. Ska då iallfall ställa klockan;)
Nu ska jag lägga mig och se BB sen soooova!
Natti!

Kanske ska ta och berätta lite om vad dom sa på vårdcentralen också. Han tror mest troligt att jag är allergisk mot nå, men vad det vet han inte. Så får väl se om det blir någon utredning på detta eller hur dom ska göra?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0