buffelhjärna 10 kr :)

Nu har man sett klart idol, och påbörjat se kändisdjungeln. Tror inte det blir att se klart hela. Jag håller nämnligen på att somna:S Blir nog ingen ljudbok. Blir nog att blunda och sova det första jag gör när jag lägger min skalle på kudden.
Någon mer än mig som skulle banga på att dricka mixad buffelhjärna?. Fruktansvärt! Börja tänka på det nu, att man ens får bjuda på det! hahaha..

Nä nu tänker jag inte sitta här nå mer. Ska gå och borsta mina gaddar och sen lägga mig!
Nattiiii!;)


Kom å tänka på en sak.
Hur söt är inte Lina? För det första när hon såg min mobil, " Åååh. har du ny mobil, får jag prova"
Och för det andra " Kan inte jag få din gamla mobil"
bara sådär från ingenstans. Tyvärr är ju min gamla mobil upptagen av broder. men haha SÖÖÖTE!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0