Depressionerna tränger på!

Dag 3:
jag har nu varit snus & rökfri i 3 dagar. Det känns som att det kryper i kroppen på mig, jag ligger inne på mitt rum, har ingen ork till att göra någonting. Vill bara ha en snus att stoppa upp under läppen. Vad jag än stoppar i munnen går det inte att jämföra med hur mycket jag vill ha en snus.
Om jag kunde skulle jag beskriva känslan av att vara utan ens "bästa vän". Ni vet, vars man än är så finns den med, den är liten så den ryms vars jag än är. tar en slut finns det 24 likadana. Man är aldrig ensam! på nätterna ligger den bredvid mig i sängen och väntar på att jag ska vakna!:)
Men nu har jag ingen bästa vän längre. Nu ligger den inte bredvid mig i sängen, finns inte med mig vars jag än går,.. Nää, vi har helt enkelt blivit ovänner. & jag hoppas vi är ovänner för resten av mitt liv!

Såhär kan en rastlös icke snusande Jessica beskriva sina dagar just nu.

nu ska jag sluta svammla, och göra någon nytta!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0