du är konstig.

Kvällen började med att jag, Anna & Emeli for till Pilla. Har suttit och pysslat i stort sett hela kvällen. Vi hade riktigt trevligt..! sen satte vi oss och såg lite bb. Har dock redan sett det en gång, men men.. Blev trött så jag tog mitt pick & pack och körde hem.
Får se vad vi gör i morgon. Om vi far och ser någon 3D film eller hur vi nu ska göra, vi ska då kika om he gå nån. Annars blir det väl bara allmänt häng och kaffe drickande;) inkl. surr såklart!

Jag tror att jag är allergisk mot katter!:/ För de senaste 3 ggr när jag varit hos Pilla/pontus har det kliat så förbannat i näsan på mig. Håller på att bli tokig! Om det inte är att jag är allergisk vad annars kan det vara? För dom har ju rent i läggan, det är inte så att det är för mycket smuts eller så? Nåja. Får väl ta reda på det så jag får ett svar.

Sen har vi bruuudar även planerat att ha en liten myskväll med alkohol inblandat. + att vi ska pyssla samtidigt. Det tror jag kommer bli riktigt nice. Men när det blir det har vi inte bestämt ännu!

nu ska jag lösa lite korsord innan jag lägger mig!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0