En ny Jessica väntar.

Pilla och Anna kom förbi mig idag. Sen drog anna hem för att äta middag så jag och pilla for vidare till hennes pappa. Kollade på lite gamla bilder från det att pilla var mindre (slutet av hennes fjortisperiod?) sen vidare till mig för att packa lite. Sen drog vi hem till Pilla & Pontus. Såg män som hatar kvinnor. Har dock sett filmen på bio, men den är så bra så vi valde att se den igen. Sen drack vi litte vin till filmen också, vilket satt mycket fint i magen. Varm och goo blev hon;)

på tal om annat. Så har jag Jessica Wikström påbörjat mitt liv som "tobakisfri" har varit utan nu i 1 dag. Inte till 100 % men man kan ju nästan säga 97% iallfall. Det går bra, men är riktigt jobbigt! men nu har jag valt att klara av detta. Det är ändå bara en jävla massa onödiga utgifter man lägger ut. och i slutändan blir det riiktigt jävla dyrt. Så nu är det slut med dessa utgifter!
STOLT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0