Finns inget godare än kaffe!

Sitter i morgonrocken redo för att börja göra mig klar. Ska in till stan och träffa mallan som är påväg hit nu från jörn, det blir att gå på stan, shoppa lite om man hittar nå. Sen får vi väl se.
Ikväll blir det mest troligt go middag med Anna, Emeli & kanske Malin. Vi har pratat om Golden Dragon! ;) mums. Helgen har kommit, i morgon blir det mest troligt fest för min del. Var ju ett tag sen nu. Var absolut inte sugen på fest till helgen tidigare i veckan, men nu känner jag ett starkt sug efter ett kallt vin glas :) haha..
Och det bästa av allt. Jag ska ju festa med feeestarpinglan;) hahaha.. Mamma är dock inte nöjd över hennes festande. och det kan jag förstå.  Nåja,.

Tjingeling:>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0