Hostan är tillbaka... Kan man bli annat än förbannad?

Var nyss och såg flickan som lekte med elden med Anna & Pilla. Den var riktigt bra, sitter nu och funderar på vilken av dem som var bättre. Med tanke på att filmerna var helt olika varandra så har jag lite svårt att bestämma mig. Får väl säga som Anton Lidman sa "Jag tycker den tredje filmen var bäst" haha.

Så nu när man sett denna film, så vill man ju självklart att det ska gå fort tills den tredje filmen kommer ut. Sen äre ju inte så lång tid kvar tills twiligt släpps heller! och som att jag ska se den filmen!:> Det är ju ett som är säkert.

Nu hade jag tänkt ta mig lite hostmedicin sen gå och lägga mig. I morgon ska jag och träffa en syo som ska hjälpa mig att rätta till felen som syo Eva gjorde. Sen ska jag väl hem och plugga. Har gjort några tal i boken, men sen tog det stopp-. Får väl se om Chrille kan hjälpa mig eller inte? Beror väl på vad han ska göra i morrn.

Natti Natti! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0