Idol nästa. hahahah

Skulle egentligen ha introduktion på slåtter blå ikväll, men chefen ringde mig för ett tag sen och frågade om jag kunde jobba uppe på ljud röd istället för att dom inte hade någon som kunde jobba. Och att jag kunde ta min intro kväll någon annan dag till veckan. Självklart kan jag det!:> Det är ju pengar vilket som ;)
Så just nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska närma sig halv 4 så jag kan fara och arbeta. Hoppas jag hinner lägga dom till 8 så jag kan se idol;) haha slutar halv 9 ikväll, sköööönt!
Sen skulle ju även mina sköna böna komma förbi mig och hålla mig sällskap. hon jobbar i kväll hon också. Sweet!

Nu ska jag sätta mig och lyssna på en massa jävla goooa låtar och lösa korsord utta faan!
Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0