jag älskar dig !

Nu har man varit och handlat ännu mer fisk, blir som en drog. Man bara köper och köper. Blir aldrig nöjd(A)
När jag kommer hem möts jag av en ledsen lillebror. Tydligen är inte några i skolan så snäll mot han. Självklart blir man förbannad. Skulle kunna fara till skolan och trycka upp fanskapen mot väggen och skrämma upp dom! så arg blir man.
Får se hur detta skall lösa sig. Men på nått sätt. Jag menar? han går i 7:an, är egentligen hur snäll som helst mot alla, vill inget något dumt. Och ändå blir han retad i skolan!! Mobbad kan jag inte säga att han är, men det spelar inte någon roll. Nu ska jag fixa det här. För lill skiten P tror ju han är så stor och "cool" blandannat han vill säga.
Nu ska jag inte avslöja allt för mkt här!;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0