Jag vill sååå mycket.

Vad har man gjort ikväll då?
Anna & Pilla kom hit såklart, vi for till ica, köpte dipp och grönsaker, käkade & såg idol. Nu har dom farit hem och jag sitter och väntar på att Idol ska börja om så man får se vem som klarar sig ikväll!
hahaha, idag splade jag ner en fisk! Idioten var ju och jävlades med alla andra fiskar, och bet på dom. så då åkte han i toaletten. I mitt akvaruim ska alla vara vän med ALLA. så nu måste jag in till akvariekällarn och få en ny fisk, för han lovade ju mig att om de skulle bli problem med någon fisk eller att någon skulle dö så skulle jag få en fisk gratis!:) Shmiid.
Imorgon ska jag till komvux på genomgång. Sen blir det väl att fara hem och fortsätta plugga:S Alltså just för tillfället känner jag bara att jag inte vet om jag orkar fortsätta, inte med C iallfall. Men om jag vill bli det jag tänkte så måste jag ju!

Glader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0