Katterna avmaskas!;)

Ännu en dag utan snus & cigaretter. Ja jag måste säga att det blir ju bara bättre och bättre. Däremot kan jag väl vara ärlig och säga att humöret, eller jå humöret är bra. Men lättirriterad. OHJA. Men det går över om någon dag. Ligger hemma i soffan nu, har träningsvärk värre än satan själv. Kan knappt gå!=/ Illa illa... Hoppas det gått över till i morgon, orkar inte med en dag till.
Får se om det blir en fest i morgon eller hur det nu blir. Pratade nyss med Emeli, hon skulle ringa mig senare när hon kom hem från Luleå.. är faktiskt riktigt sugen på en fest alltså. Men återstår att se än så länge.
Tror det blir att be syrran göra lite slingor på mig ikväll. Sen måste jag prata med Ida och be henne klippa mig lugg igen, gud vad mitt hår växer alltså!
Nu ska jag hoppa i duschen, fräscha upp mig! sen får vi se vad som händer och sker.

Gullet!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0