Min dröm!:P

Måste få berätta min konstiga dröm jag hade i natt! haha.

Vi var massssor med folk i böle där man kör skoter på vattnet och festade. Folk körde och andra satt på "stranden" och kollade på med öl i handen. Empa hade byggt ihop en skoter som kunde köras på vattnet utan att den skulle sjunka. Så jag, Empa & en till satte oss på skotern som såg ut som en låda och gled iväg. Alla satt och applåderade och var väldigt intresserade av hur vi skulle klara av detta.

Så Emeli blev helt till sig och börja "styla" gjorde en massa trick, snurra runt, hoppa, ja allt! och sen när ghon skulle göra det sista tricket innan vi skulle fara tillbaka mot stranden så sjönk vi! jävlat säkert. Vi hade mobiler och allt på oss så det blev att simma snabbt in till stranden och ta ut batteriet från mobilerna och låta dem ligga och torka av solen. Sen blev det party hela natten lång!;)

Ja, vad ska man säga om drömmen? Drömmer man den inte själv är den ju självklart inte lika rolig som den var för mig..
Idag blir det att göra så mycket som ingenting! min hosta blir bara värre och värre. Och jag får inte ta nå hostmed:S Booooring!
Nåja, ska hopp i duschen nu och sen ska jag väl kanske öppna matteboken? återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0