Sista chansen!

God morgon på er!:)
Självklart är jag uppe, har varit uppe ett gooode bra tag nu. Har tänkt lägga mig och påbörja min ljudbok jag lånade på bibblan igår som heter så mycket som sista chansen. Sen ska jag börja göra mig klar, äta lunch och bege mig mot sjulsmark. (Känner mig så elak när jag aldrig far dit)

Jobbet ringde mig i morse. Blir att jobba i morgon, på måndag, & sen ska jag få intro på slåtter blå på torsdag!=D Skönt, då kanske man får lite mer jobb. För hon sa nu att det var gode många dagar som fattades, synd att man inte tog intro tidigare då hade jag fått dom dagarna också:S

Vilken dröm jag hade i natt, jag saknar den. hela drömmen. men varför börjar jag drömma sånt nu när jag absolut inte ska drömma?:p

haha!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0