tusenlappar!

Ja, genomgången idag gick väl bra. Sen gick lärarn på lunch så vi fick sitta och plugga själva. gick ju bra tills jag fastnade. Så jag orka inte sitta kvar i typ 40 min, så jag tog min väska och mina saker och for hem:> Ligger ju ändå före i planeringen, inte så smart märkte jag idag!;> men ändå skönt! Så slipper jag stressa så mycket.
Ska ringa Anna på ett tag, där kring 2 någongång höra med henne vad hon tänkte göra nu, kanske far till henne  och är där tills vi far till boden på trav!;D
Kommer hem sent ikväll, så det blir sängen direkt.

Hade ju tänkt festa i helgen också, men vet ni vad. Jag orkar inte, jag är inte ens sugen. Och är jag inte sugen så festar jag inte. Punkt slut! Så alla som är nykter, Ring miiig så hitt vi på nå!;) Jaa, anna jag syftar på dig! hahaha.

Puss ciao!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0