Björnrikegården har låst igen dörrarna!;D;D

Erika är fortfarande fast i London. Men har nu hittat en båtresa till Rotterdam(?) Sen får dom se hur dom ska ta sig därifrån. Dom tar dagarna som dom kommer.

Bartömningen var i går! SATAN vad folk. Jag har aldrig slitit så hårt. Glas i mängder det tog aldrig slut, Alkoholen var nästan slut i morse när jag gick upp för att städa med Linkan & Sophie. Shit vilken kväll. 18.5 timmar jobbade jag igår. Kan ju säga att jag var gode DÖD i morse.
Kan väl kanske säga att jag är rätt trött nu också. Så det blir att lägga sig nu. har sysslor att göra i morgon.

* Städa
*Tvätta
*Handla
*Beställa kläder

.. Ja sen kommer jag säkert på någonting mer jag behöver göra också.
En sak är då säker, jag ska fråga någon om skjuts upp till Ica så jag slipper gå den där jobbiga lååååånga backen sen med alla icapåsar!:S

SNART KOMMER JAG HEM MINA KÄRA!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0