Gården stängd. Vi kanske ses nästa säsong!;)

Nu är hela Björnrikegården städad och klar. Vilket innebär att det är så STÄNGT som det bara kan bli. Imorgon har vi P-fest. Samling uppe i restaurangen 10.00 sen blir det massa skoj hela dagen. Vet dock inte vad vi ska göra med tanke på att det är "hemligt" Det får vi alla veta i morgon!;)
Så i morgon kommer Jag, Jessica Wikström krypa hem fullare än någonsin. Nu ska det FIRAS med massa alkoholhaltiga drycker!

Sen blir det väl fest fre & lör också;) Sen måndag så sticker jag och Erika till östersund och sover hos Carro till på torsdag och sen säger jag bara kittelfjäll here we come!;)
Så med andra ord är jag hemma om 2 veckor...Vilket betyder fest, mys och massa underbara vänner!:D


Min älskade KUSIN vitamin kommer hem SNART;D Så jag har städat och donat på här så det inte ser allt för jävligt ut när dem anländer.
Så nu har jag inte riktigt tid att sitta här!

Ciao så länge!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0