Hemma på söndag:)

Nu kan man säga att säsongen är över helt. Jag & Erika har städat ur heeeela lägenheten. Skrubbat och haft oss, nu glänser den mer än vanligt kan jag säga.
Så det blir vår sista måltid här i björntiket nu sen far vi till häddal och ska sova hos Martin till i morrn, sen far vi tillbaka hit och hämtar ALLA mina väskor och far vidare till östersund.
Känns konstigt att fara och lämna alla. Man har ju som gått och blivit en enda stor familj och sen ska man bara fara!:(

Nåja, jag ska ju fundera nu över sommarn om jag vill tillbaka hit eller hur jag ska göra. Hade varit roligt om man fick med sig någon som också vill göra annat än att bara stanna i Piteå:p

Nu ska jag äta räklåda och må gott!;)

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0