Ohja, party party!;)

Yes, det stämmer mycket bra. Jag är ledig ikväll, Erika och soph jobbar men efter de blir det PARTY:P
Öppnar mig en öl, en liten uppvärmning såhär på kvällen.
Sen blir det röjj och champanj med mina underbara!:)

Vilket väder idag har varit idag. Tråkigt bara att det ska vara sämre i morgon när man själv är ledig.
Å en sak till, i morgon kommer sigge hiit!:) Får väl se om det blir att vi 3 gör nå skoj mot kvällen då eller hur det  nu blir. Nåja. Jag tar dagarna som dom kommer.
Vecka 14 lär jag inte få vara ledig, inte en enda dag! så jag måste verkligen ta vara på morgondagen.

nu ska jag gå och kolla om min tvätt håller på att bli klar så jag kan kasta in nästa. Ni vet man har inte alltid tid att tvätta här. haha!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0