underbara dagar, underbara vänner!:)

Igår drog jag Erika Martin & Fredrik upp till Centret. Blev ett inköp på 2 flaskor Rosé vin, hot shots och öl. Så man blev ju lite rund under fötterna..  Men vi hade riktigt trevligt må ja säga. Sen for vi ner till gården blev att vi tog oss en eller annan shot där också. Så när vi väl kom ner till skalet för fortsatt fest så var man redan nog full och kände att det räckte.
Sen blev det att jag sov över hos Sigge & Gustav med tanke på att det var lite bråk i min lägenhet:p

Idag har det varit en underbar dag. Jobbade 3.5 timmar sen fick jag gå av. Så jag har suttit med Eva och lillprutten i solen hela dagen och haft det riktigt mysigt.
Tro fan det bränner i mitt ansikte. ser ut som en tomat. Med solen stekandes hela dagen. Nu blir det en kall dusch. Sen ska jag & Martin göra lax & potatis med go sås!:) En mys middag för två. hahaha!;D

Det var allt för mig.
Jo en sak till.
Om prick 1 vecka stänger vi åt gården. Då blir det FEST för hela veckan. Sen drar jag till kittel me kusin m.fl. Kommer hem i början på vecka 18. Fyfan vad nice vi kommer att ha!:D

Sen mina kära vänner kommer jag hem, och då ska jag pussa och krama er och aldrig släppa taget om er;)

Dessutom har jag blivit erbjuden jobb i båstad i sommar. tror jag passar på den och drar dit nästa sommar i stället;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0