Attans!

Jag har gått och dragit på mig den värsta förkylningen. Feber, ont i kroppen och nästäppa konstant!
Detta var väl kanske inte det man hade sett fram emot såhär sista veckan på säsongen. Tråkigt!
Jobbade 4 timmar igår under lunchen, sen fick jag gå av. Jag orkade inte jobba mer. Så de blev att sova i 3 timmar sen upp och jobba igen.
Idag mår jag lite bättre. Fick stanna hemma över lunchen och har  tänkt jobba ikväll. Stiger på kl 5. tror det kommer gå bättre ikväll.

Erika är i London. Skulle ta flyget hem ikväll. Med med tanke på de som hänt i island så är alla flyg inställda. Får väl se när hon kommer hem:/
Jag vill inte bo själv nå mera. tråkigt ju!;) haha

Nu är det inte länge kvar tills vi  stänger åt. Jobbar 5 dagar till;D sen blir det PARTY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0