det var en gång för länge sedan...

Ja man blir bara sämre och sämre på att hålla sig aktiv här ser jag;> Jag som älskar att sitta och skriva! nåja.
man kan ju säga att det hänt rätt mycket nu de senaste månaderna.
Jag har gått och skaffat mig karl för lite mer än 1 månad sen. Pilla & Martina går på någon sorts diet som gör att dom blir SUPER snygga och smala. Jag är såååå stolt över dem båda! (mina tjejer!) Syster ska flytta till Göteborg, vilket jag absolut inte vill. Men det är ju kul för henne att pröva på nå nytt.
Jag är arbetslös!:/ kanske inte det roligaste jag skrivit ned precis. Hoppas på att jag får mig nå jobb snart. Hur ska jag annars klara av att bo i eget?
Jag har slutat röka. Eller man kanske inte ska säga såå. Jag har varit utan ciggaretter i över 1.5 vecka. Så jag tror det kommer gå riktigt bra framöver. Inte ens när jag dricker får jag röka. Jag är stolt över mig själv;D

Imorgon blir det nog att fara och bowla!;D Man måste ju göra nått av sitt liv, man orkar inte bara sitta inne och ruttna. Har dock inte nå pengar, men det löser sig!
ska sätta mig och se nå tv nu innan man lägger sig för kvällen!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0