jag är kär!;D

Jag kan bli så irriterad på program där man inte får veta om poliserna får fast mördaren.. Vad ger det då att man suttit och ödslat en hel timma på att få veta?!

Det är INTE min dag idag känner jag. Jag kom hem för ett bra tag sen, spolade upp ett varmt bad och la mig där med en kopp te för att lugna ner min kropp & mitt illamående jag tillfälligt fick.. Ja vad händer när jag tar upp proppen. ALLT vatten svämmer ut i heeeeeeeela toaletten. Jag hade lika gärna kunna bada på toalett golvet. SÅ mycket vatten var det. Allt var blött.. Mina kläder, mina handdukar ja men allt för fan!
Det är inte okej... Det är mycket nu!

+ att jag hade tänkt lägga mig och sova tidigt ikväll för att jag mår skit i kroppen. Denna förkyldning kan leda mig till vansinne.. Det är nästan så att jag blir värre än alla karlar när dom blir sjuka. haha!;)
Nä nu ska jag ta mig en snus och lägga mig till ro, kliva upp i morgon i hopp om att vara lite piggare. Städa, kolla om tvätt tid, och ja ni vet all sån där skit som man tydligen måste göra vissa dagar!;)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0