om man ändå kunde skita pengar!;P

Kan inte säga att jag blev riktigt nöjd över bowlingen igår. Men ölen på nodo var inget att klaga över!;) Hade tänkt stor städa hela lägenheten idag, men jobbet ringde och ville ha mig att jobba 16-21 ikväll. Självklart tar jag det istället. Ångest över hur man ska klara av att leva dessa månader framöver. Speciellt dom här 3 månaderna när det är som minst jobb..Det är mycket nu!;)
Jag saknar Niklas...men han kommer till helgen så jag slipper sakna han allt för länge till!;)
Om man skulle ha tagit på sig nå smink så man börjar se lite mer levande ut nu innan man börjar bege sig till jobbet.. Inte för att man behöver se levande ut när man jobbar där, men jag gör det för mig själv. haha!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0