Strike!;)

Ikväll blir det att dra iväg och bowla ett gäng! sen blir det nog att gå och sätta sig på nodo och dricka en kaffe och surra resten av kvällen..
Denna gång hade jag faktiskt tänkt vinna hela skiten. dålig förlorare som jag är!;p
Till helgen kommer min karl hit.. Alltid lika svårt att veta vad man ska hitta på för nå. helst av allt vill man bara ligga inne och kramas hela helgen. Fast å andra sidan kan det bli riktigt långtråkigt det också..
hade väl tänkt fara till svensbyn en dag och äta middag med dom. Sen får man ta dagarna som dom kommer!

Var ett tag sen man såg Oth, är ju som sagt besatt av den serien. Nu är det inte många avsnitt kvar! Måste fara till bea och hämta dom sista så man har nå att göra på kvällarna !..
På tal om annat så är jag riktigt sugen på öl!;)

ciao!;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0