träna eller äta godsaker?;D

Ja vad ska man säga. Gick toppen på jobbet ikväll. Just nu skulle jag kunna jobba kortkväll varje dag hela veckan. Så lätt var det!;D
Inte nog med de, hade tänkt fara till Anna och hälsa på där. Men väl i bilen nära stan så blev jag allmänt trött och kände att jag inte skulle orka så jag for hem istället. Ja men va heeeende då? Jo man blev ju piggare än satan själv så jag ställde mig och bakade cupcakes såhär en halv 11 på kvällen. Blev klara med dem för ett tag sen och jag kan ju säga att nu är man trött!;/ är så trött att jag inte ens orkar sätta mobben i laddaren. Då är ju frågan hur jag ska orka ställa mig upp för att borsta tänderna och hoppa i säng? nåja. det ska vi inte tänka på nu.

Så.. Imorgon blir det storstäd för fulla muggar.. Sen blir det nog en sväng med pilla & Martina på stan innan niklas kommer hit. Vad vi ska göra vette fan. Förutom att vi är bjuden på surströmming hos farmor & farfar på lördag;D SWEEET!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0