Pillllaa kommmmer hit:D ÖVERLYCKLIG!

Ingen är gladare än mig just nu.
PILLA kommer till mig på fredaag!;D Som att jag längtar. Fifan vad vi ska ha kul. Festa, åka i backen, gå ut och äta. Ja jag har massa förslag vi kan göra! Får se om syster också följer med. Beror på om hon har nå pengar.
Är ledig ikväll, blir en lugn kväll. Vila, se tv och lite sånt. Måste upp i restaurangen och kolla när jag börjar i morgon. Fuck! att man alltid ska glömma bort det. Sen har jag även glömt mitt snus där, så jag har inte så mycke till val. jag måste upp!

Massagen var åt helvete. Fy satan så ont det tog. jag var tydligen hård som en sten sa hon. Så hon tryckte som fan bakom ryggen. Trodde jag skulle avlida. Dagen efter var ännu värre. Ömmade som satan, men idag är det jätte bra. Så det var behövlligt att fara dit med andra ord;p
Däremot tyck jag synd om Erika. Som åt en apelsin och hitta larver i den!!! Som att hon sprang på toaletten, och ja ni kan ju gissa vad hon gjorde där. Fy åt helvete så äckligt. men kul!;p haha

nu vill jag ha min löööön ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0