Underbara dag.

Då satt man här igen!;D har lånat Tobbes dator och lagt över nå bilder. Men då när jag skulle lägga upp dom på facebook så tog de sån tid så jag bad min underbara Anna göra det åt mig:D TACK stumpan!
Är det inte allt för kallt i morgon ska jag & Tobbe ut och åka i backen, var ett tag sen man var ut och åkte nu alltså. Har inte blivit av alls de senaste 3 veckorna faktiskt.
Har hem längtan! vill hem, men vill ändå stanna kvar.
Blir att se lite tv nu, sen ska jag lägga mig!:>
var och shoppa lite idag med Erika. blev en kofta, nå trosor, ett linne. Sen till veckan blir det att köpa ett underställ och nå glasögon. Köpte faktiskt garn idag, så det blir nog att sticka sig en härlg mössa;D SWEET!

CIAO:>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0