Underbara tider, jag säger det bara!:D

Blev som vanligt fest i helgen. Satan så kul man hade! Desto värre när man skulle åka hem och började må illa. haha,  kan ju säga att när jag jobbade dagen efter var jag såååååååå bakis! jag mådde skit hela dagen. Är hemsk ledsen över att jag verkligen var kass. Allt gick segt som fan, och Erika & Sophie var inte speciellt nöjda över mig:S Men det är sånt som händer, och kan lova att jag inte kommer att göra om det igen! Det är ju då positivt iallfall.
Har varit ledig idag. Så jag har storstädat toaletten, och nu ligger jag hos Erika och ser på tv. Blev galen över hur hennes toalett såg ut så nu har jag storstädat den ockkså:)

I Morgon blir det en hel dag i backen, sen ska jag och erika unna oss en timmas massage med bad, bubbel, och bastu!:) Min rygg är inte okej för tillfället. Så det är på tiden att den får sig en omgång massage!;)

Vännen, jag är stolt över dig!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0