Underbart att bo såhär:)

Ja det är så mysigt att bo såhär med alla. jag, Sigge, Erika & Therese i ett litet rum. Stökigt blir det. Och sigge den lilla röven!;P Han är ju inte den bästa på att hålla sina saker på ett och samma ställe. Inte erika heller för den delen. men ja tyck om dom ändå!:p


Då satt man här nere i lägenheten uttråkad och matt i kroppen. Erika kom ner och sa att hon var tvugen jobba länre, så jag var tvugen att ta hennes bil ner till byn och handla en jävla massa snus & ciggaretter, godis och annat smått och gott. Ja det blev en dyr statoilpåse!;)
Nu väntar jag på att dom ska komma ner så vi kan sätta oss och mysa allihopa tillsammans. mm, äte godis, snacka och skratta oss till sömns. Är riktigt sugen på en kaffeeeee. tror jag ska gå upp och ta mig en kopp, om det nu inte är full restaurang fortfarande vill säga!:P

Ja vi är redan inne i Januari månad. Det är sjukt vad tiden bara springer iväg. Snart fyller jag 20 år också. + att jag måste jobba på min fördelsedag också! det var väl inte det roligaste kanske. Vill ju vara med mina piitebruudar då ju,

Nu orkar jag inte skriva så mycket mer.
CIAO!:>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0