norsjö, balen, onsdag!;)

Dagarna som varit.

For till norsjö och spenderade natten hos honom! Underbart goo människa måste jag säga;) Fick låna hans syster Rebeccas lägenhet. Tack för de!:)
Tisdag eftermiddag for jag hem, var tvungen hinna hem innan syster skulle gå balen. Så det blev att köra snabbt hem, byta om och direkt fara ut mot havsbadet!
syrran & chrille var sååååå fina. Stolt storasyster säger jag då bara!;)
for sen och åt på ängeln med chrilles och min familj. sen vidare hem, duscha , drog till öhman och såg den DÅLIGASTE filmen någonsin. hahaha, skulle vara en skräck tror ja, men man ha nog aldrig skratta så mkt tror jag!;P

Idag är det onsdag, ja vad händer? Då ja då it vet. Öhman skull höra av sig när han sluta jobba. Så får väl se om vi styr ihop nå!;)
Jag vill festa! haha,
men vill heller inte visa mig bland allt för mycket folk med min haka som är så sårig och ful för tillfället!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0