spola tillbaka tiden. Jag vill ta studenten en gång till;D

Blir att fara in till stan med Lasse. Ska vara smakråd, han ska köpa nå studentpresenter åt syster & petrus mest troligt. Kanske bara blir åt sis idag. Vem vet.? inte då jag..
Sen hade jag tänkt göra ett försök till att hitta mig en partyblåsa. han har med andra ord inget val, han får hänga med och vara smakråd åt mig då!.
Men han vill inte svara i telefonen, vi skulle ses i stan 12. Men jag far ju inte in till stan innan jag har hört av honom. Fast å andra sidan så kanske han ringer mig när han är i stan och så sitter jag kvar här i svensbyn. Så jag tror jag far ändå.

imorgon blir det att fira min pingla som fyller 20 år! Vi börjar hos henne, sen far vi och äter middag på challange. MYSIGT VÄRRE! Jag ser framemot morgondagen. Ohja!:>

CIAO;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0