studenten,

haha, blev att ta sig några öl i onsdags. var tänkt att bara ta en eller 2. men som vanligt slutar det med att man dricker mer och sen blir man berusad. men det var en skön fylla och trevligt folk vi träffade!:)


imorgon är en underbar dag. Min syster tar studenten, och jag är fruktansvärt avundsjuk, jag vill också!!
Blir att kolla när alla springer ut av lycka, sen tillbringa dagen på norrstrand med fika och trevligheter.. Sen får man se om det blir att man tar sig en kall eller två mot kvällen. har inte riktigt bestämt mig!
Jag mår inte som jag ska, det är någonting som inte stämmer, och jag funderar på det hela tiden. Hoppas verkligen inte att det är så som jag känner just nu....!
Jag tycker om dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0