Kom hit;)

19 arbetsdagar kvar, sen är det fest sista veckan!:D Och vet ni en sak allesammans. Efter det kommer jag heeeem! Ja, jag längtar. Får se om jag kanske hänger med Erika och hennes systrar till fjällen. Det är inte klart ännu.
Sitter nere hos Erika och väntar på att hon ska komma ner så vi kan käka våra mackor vi tänkt göra- Sen får vi se om jag hänger med ned till björn och Anton eller om jag väljer att stanna hemma. Ledig i morgon så det blir att kliva upp tidigt för att dra ut i backen och åka lite.
Hoppas bara att min träningsverk har gått över tills i morgon. Attans att man ska få de enbart för att man åker lite skoter! haha

Nåja, magen kurrar! CIAO:>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0