awesome!;)

Party igår, ja det kan man lugnt säga att det var! Blev full som saatan, och kul som saatan hade jag också. Var först hos anna. Satt typ ute på balkas hela kvällen surra, drack och kände hur man blev fullare och fullare. Det hände mycket igår.

Anna ramlar i tapphuset hennes, en cider går sönder och hennes ben ser ut som kom och hjälp mig idag!:/ Stackare.
Jag ramlar in på dansgolvet på kalles, snubblade och där låg man! haha. (pinsamt) men sånt som händer.
Och självklart skulle jag vara så KLANTIG och tappa bort Annas lägenhetsnyckel. Kommer kosta mig ca: 2000 kr.
Ja sen hände det väl lite andra saker också, men det är saker som jag inte orkar skirva här! ;D

Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen på nå möte halv 11! Mört. Sen kommer Erika hem till Piteå i morgon, så då blir det att vara med henne., Vi ska å käka middag hos farmor&farfar. Sen får vi väl se vad som händer.

Tack för denna roliga helg;D
hoppas nästa blir bättre! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0