det tog tid.

Nu har jag tagit mig tiden till att beställa från internet. Får väl se om man blir så nöjd som man tror när det kommer!:)
Idag är det fredag, med andra ord helg! Nog för att jag haft helg hela veckan. Ska in till Anna och mysa på där. Får se vad vi hittar på för nå.
Imorgon är det planerat fest..
Jag vill att pillalilla ska komma hem nu. Sen ringde Erika igår, och hon kommer snart till Piteå hon ockås. SATAN vad vi ska ha kul!:) Ja, jag vill ju lova det. Plus att hon kommer hem med mina byxor jag bett henne köpa åt mig!
Linkan vill att jag kommer och jobbar nästa vinter också. Får se vad jag känner för.. Hade varit jävligt kul, men å andra sidan så kan det vara skönt att vara hemma också. är så jobbigt att packa med sig allting och sen packa upp.
Sen får man ju aldrig träffa Piteå vännerna när man far.
Har funderingar på att flytta också. Varför ska jag stanna kvar här egentligen? ingenting händer, allting är sig likt.  Nåja, detta är bara funderingar! tror jag funderar lite väl mycket ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0