dom käämpa påå!=)

I går var en riktigt trevligt kväll. Satt hos Anna. Drack & Surrade på. Sen blev det utgång. Första gången jag var in där, må säga att det ser ju riktigt bra ut. Pengar gick det för mig också. Anna tappade bort sitt bank kort. Blev en sen kväll. Somnade kring 5 tror jag klockan var. Satt i telefonen och prata med niklas i över 1 timma, så jag har missa lite under natten här hemma hos anna.. haha!
Nästa helg är det tydligen party igen. Ja men jag tackar inte nej!..

Ska snart dra iväg mot stan och köpa oss nå mat. Min mage kurrar så inåt helvete..
Ikväll blir det enbart mys. Film och godis för min del, antingen hemma eller så här! beror på..
förövrigt har jag varit hemma 1 vecka nu:) wie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0