gräv upp mig när ni har tid

Blev att luncha med pilla idag. Gott nanting! Sen for vi och hälsade på hos hennes mamma, Snacka om en mamma som blev glad över att se mig. kul!:)
Hade tänkt hoppa i duschen och fräsha till mig lite, sen får vi se. Anna skulle ringa mig lite senare när hon var klar med läggan. Så det blir nog att dra dit och umgås med henne. Har ju inte gjort det sen jag kom hem. Men det är förståeligt med tanke på att hon vill hinna klart allting så!
Hade tänkt sätta mig ner och beställa hem lite kläder från internet. Men behöver Erika som hjälp, så jag väntar på att den donnan ska ringa upp.
Har väntat länge på att få dessa underbart härliga jeans nu;)

pilla mitt lilla bananskal. Ha så kul i stor stan nu;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0