he sko jävles, gu förbannat!

For in till stan idag för att hämta ut min mobil som varit på lagning i över 3 veckors tid. Drog vidare till pilla. och där skulle jag ta ett kort på henne och hennes humör just för stunden. haha!
Nä, va äre som krånglar då!!! Då har ju asen som "lagat" min mobil gjort så att det inte går att dra upp lins skyddet på min mobil. så det går ju inte att ta kort. Var bara att fara tillbaka med mobilen, så nu har han skickat tillbaka den och skrev då ett lite aggressivt meddelande till dem, "gör om gör rätt, det är inte meningen att kunden ska få tillbaka sin mobil och sedan upptäcka att ni gjort ännu ett fel på den" :) Tack för det!

Idag blir det lugnt, har tänkt lägga mig och vila framför tv;n... Sen ska jag fixa med alla mina kläder som ligger här och var. Städa upp helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0