innan det spårar ur!

Har varit och snackat med folk idag på tex. Linbäck, pitebo, bdbygg & rawi.. Nu ligger det till så att jag vill flytta. Har 2 jag ska fara och kolla på nu på onsdag. så får man se om någon av dem faller mig i smaken!:D
Jag & Anna har tagit oss en promenad till videoteket för återlämning av en film. Drog och hämta ut pengar och la oss i ett solarium. Måste hjälpa till med brännan nu innan sommarn.
Såhär på kvällen ligger man och ser på Tv! Har väl tänkt börja dra mig hemåt snart. Anwii ska upp och jobba i morgon och måste få sig den berömda sömnen som alla 20 åringar behöver.
Imorgon blir det att hänga med Pilla. Får se om Bea tar sig tiden att komma förbi också! vore kul att träffa henne också! återstår att se..

väntar på att mitt paket ska komma med mina kläder jag beställt. Hopaps jag hinner få dem innan helgen. För i helgen ryktas det visst om att det skulle bli party!;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0