Längtar,

Haft en underbar dag med mina kusiner idag. Blev att fara in till stan kring 10. Kollade på kläder, tog en fika på ekbergs. Sen hem till svensbyn igen för att sola. Kanon väder.! blev nästan jobbigt att ligga ute, men jag höll ut:P Sen blev det sushi till middag. Lite jobbigt med tanke på att den första gången jag smakade höll jag på att kräkas. Men nu när jag åt det så fick jag ändå i mig 5 små bitar. så det var inte alls lika dåligt denna gång.
Sen blev det att se lite tv och äta popcorn.
Väl hemma blev man trött, ligger i sängen. HOSTAR!!! och är varmt så inni helvete, vet inte vars jag ska ta vägen. I morgon blir det att sätta upp mitt myggnät så jag får in nå luft!
Nu ska jag gå och ta mig nå hostmedicin, fortsätta lyssna på lite musik. Fundera och sen sova!:)

Imorgon har man lite för sig. Hade tänkt plocka undan lite saker. Är det fint väder så far jag till Erika och solar från morgonen innan hon far till östersund igen!:/
Ja så klart upp med nätet,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0