sakna

Dagen har varit fullspäckad. Öhman kom och hämtade upp mig, sen började vi resan först mot luleå. Men hann inte längre än 4 km, så ändrade vi kurs mot skellefteå istället. Vi orkade inte med fartkameror och sånt!
Väl i stan blev det att handla. Inte för min del. Men saatan vad killen kan köpa kläder. Det har varit en riktigt trevlig dag!:)
Blev att lägga sig och vila ett tag, sen orkade jag ine vara hemma mer så jag drog mig in mot stan (bea).. For förbi hos sara och satt där ett tag. Väl tillbaka till lägenheten blev det att koka upp lite bullens korv. Nu blir det att slå igång en film. ska väl se en snutt, sen hem och sova!

Jag vill vara med dig!

Ciao!:>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0