Spola tillbaka tiden.. Tack!

haha, pratade nyss med Norsjö i telefonen. Och då kom jag verkligen fram till att det flesta har ju börjat flytta i lägenhet nu. Det kanske är på tiden att jag också börjar göra det. Men då slog det mig. varför ska jag stressa med att söka en lägenhet? jag har ju kollat men jag hittar ingen som faller mig i smaken. så istället för att slösa alla mina besparade pengar på att betala hyra, mat och övriga utg. Så bor jag hemma tills jag hittar nå. för då har jag ju kvar pengarna till att göra nå kul för!;)
Hoppas bara att alla fortfarande kan komma till lilla svensbyn ändå, även fast dom bor i stan;p

Har så mycket jag vill göra nu efter sommaren.
Jag vill tillbaka till östersund och hälsa på alla sötnosar där!
Jag vill till utlandet.
Fara till stockholm och hälsa på Jossan.
Och massa annat smått.

Men hur fan ska mina pengar räcka till. JAg kommer ju måste prioritera detta år känner jag på mig . .

Och Anna har jag inte umgåtts nå me sen jag kom hem:/ Så henne måste jag verkligen träffa och få vara med. Förstår så klart att hon haft mycket att göra nu under flytten. Men jag måst få träff na!;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0