Hej då Piteå!

Min helg har varit fantastisk! Har följt med Nicke och jagat. Klivit upp före 5 både lör & sön.  I morse kring kvart över 7 skjöt han faktiskt en 14 taggare. Har nog aldrig varit så nervös i mitt liv. Fyyy satan så spännande.

Först hörde vi hur det knakade till i skogen, men jag sa att det bara var en fågel. Sen kommer fanskapet och springer i skogen så vi ser han hela tiden. Sen stannar han upp 10 meter från oss och bara står och kollar på oss. Springer vidare och är just påväg ut från skogen över till andra sidan... och så PANG! så var den älgen död. Ja, jag kan ju säga att Nicke blev gooooode nöjd. 14 taggare på 330 kg. Den största deras lag har skjutit på 10 år! Näää alltså det har varit en toppen helg! Jag måste hänga med fler gånger det är ju bara så.

Sen på tal om någonting helt annat.
Den 1/10 blir jag en norsjöbo!;)
Då flyttar jag och hjärtat tillsammans!
Det kommer bli riktigt spännande. Jag trivs så massor i norsjö så jag tror det passar mig perfekt. Håller på att fixa mig en jobb där också. Så nu blir det att börja små packa ner alla saker man har och sen far jag..

Hoppas jag aldrig mer behöver komma tillbaka och bo i Piteå!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0