hjärtat!;)

For till Norsjö ihelgen.. Var har man gjort där då?
Ja i lördags var vi på bröllop. Hans syster gifte sig. Oj så fina dom var!:)
Sen har vi hållt på i hans lägenhet. Han har lagt in golvet klart snart. Sen har jag hjälpt han att måla taget i köket & hallen. Fick välja tapeter till hall & tvrum så nu väntar vi bara på att någon ska sätta upp dem. Sen blir det en tripp till Ikea!;) Där ska det shoppas loss...
Så det ska bli riktigt spännande att se hur allt kommer att se ut när allt är klart!.. Så får man väl se om jag går och blir en norsjöbo inom snar framtid!;) Det har man ju faktiskt funderat på..

Ska ringa min chef i morgon och höra om det finns nå jobb i helgen. Finns det inte nå så måste jag gulla med mamma och höra om jag får låna hennes bil och sen far jag till norsjö igen! klarar inte av att vara utan pojken min!;) Men det är väl så det ska vara när man är kär va?! ;D

Ikväll har vi haft en såkallad "Avskeds middag" för min syster. Hon flyttar ju till Göreborg i morgon;/ Och som jag kommer sakna min lillasyster va.. Men jag har lovat att vi ska komma och hälsa på henne senare. Men nog kommer det vara jobbit för mig ett tag framöver nu när hon inte finns här i Piteå längre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0